Thursday 15 November 2012

MENGHITUNG HARI :')

Assalamualaikum :) lama dh tak update blog ni . smpai lupa pass --' menonggeng jugak lah nak ingat balekk ;3 okay , nampak tak tittle dekat atas tu ? MENGHITUNG HARI right ? okay kita nak buka ctea sedih ni :/ tp tak tahu lah kalau ctea ni happy bagi korang right :) hm btw , thank pada member yg dh support aku dr awal smpai akhir , aku sgt hargai nya :') tak terkata lah kan . and aku nak mintakk maaf pada semua yg kenal aku . if aku ada tersalah pangai yg bt kan korang sakit aty dengan aku or apa . serius aku mintak maaf sangatt :') takde niat langsung pon . hm , aku sekarang ni tgh menghitung hari kematian aku maybe :') aku di sah kan kena BARAH HATI ~ dh tahap dua :) Dokter ckp 50-50 untuk teruskan hidup or takk . aku takut jugakk kalau aku tetibe mati :/ and tak teruskan hidup . hm tiap malam aku menangis and fikir bila aku dh tinggalkan family and kawankawan aku yang lain nya ~ aku sayang korang sama dengan nyawa aku jugakk :') aku takde langsung simpan dendam or apa terhadap korang semua . kekadang aku terfikir jugakk , kalau aku di sah kan akan mati , aku nak luangkan masa bersama family and korang semua yg mana kenal aku :) bagi aku , family and korang lahh penyeri hidup akuu . tapi sempat ke aku dpt luangkan masa tu :/ mana tahu tetibe esokk aku mati . hm , k aku menangis sambil update blogger ni :') btw aku nak korang semua tahu . yang aku SAYANG sangat dengan korang . serius aku rasa bersyukur dapat kawan yang fun , kaki langgar , seline and everything :') aku takkan lupa langsung jasa korang semua selama aku berkawan dengan korang :') aku kalau boleh taknak lebih , aku nak dua benda je . if aku di takdir kan pergi . aku nak korang semua MAAFKAN aku and aku nak LUANGKAN masa dengan korang semua :') serius aku sayang gila dekat korangg . btw seumor hidup aku , jahat mcm mana pon kau terhadap aku . aku tak pernah nak membenci sesiapa :') tapi aku takud mati woooo :'( aku tak bnyak amalan lagii . hm ntah lha :/ knp lha penyakid ni bertandang dekat aku . berat aku nak menapung dia :( aku dh lemah skrgg . if aku hang , aku tak boleh berjalan sgt dhh . kena hujan pon sikit je . if lenjun nanti aku pengsan secara automatikk :( hm tiap malam aku berdoa agar penyakid ni sembuhh . aku nk jadi budak normal mcm korg semua :( aku taknak mati lagi , belum bersedia untuk hadapi semua ~ first time aku kena and dpt thu , aku terkejut gila kod --' dua hari sebelum raya haji , malam tu aku batuk kuar darahh , aku fikir kan bnda tu hanya sbb biasebiase je . and pagi tu teruk aku batuk , smpai terpancut darah tu , serius aku terkejud . and aku turun bwh kejud mak aku . mak and ayah aku bergegas bwk aku pergi hospital . dokter checkk , and aku sah di kena kan BARAH HATI ! dh smpai tahap dua :( ohmy ~ aku kena tahan dua hary dduk hospital untuk cuci hati . perid gila kena cocokk :( rasa nak sumpah seranah pon ada masa tu auw . aku menggigil bila dokter cakap . "SAYA TAK BOLEH NAK JANGKA APAAPA , DIA HANYA PERLU MAKAN UBAT AND CUBA JAGA KESIHATAN SEBAIKNYA" peeeh ~ meleleh airmata aku woii :( mcm nak mati pulak esokk . mak aku nangis weh . bapak aku hnya mampu senyum bila tgok aku nangis :'( ya Allah , betapa takud nya aku masa tu . dalam kepala otak berlarilari fikir masa tu weh :( time tu dlm kepala otak aku hnya nak jumpa korang smua , lepakk happyhappy :) ohh terasa hilang gementar dia sekejap kan . HAHA ! tkpe , aku cuba ~ ramai dh support aku . yeahh aku hargai nya :') thanks for kengkwan aku yg lain . ada yg tahu tu , smpai mengamukk dgn aku bagai --' HAHA ! rileks ~ aku kalau bolehh tknak kehilangan korangg :') malah , korang dh kehilangan aku dulu nampak nya . ecehh :p ayatayat taching je kan . HAHA ! serius aku dh buntu tk thu nk bt apa dh :( kekadang aku dh patah semangat untuk teruskan life bila dpt thu aku ad penyakid mcmni , kekadang jugak aku biarkan je smpai tk makan ubat or apa :( siapa sanggup , ubat sampai enam jenis , kalau mkn sebijik tkpe ! ni ada yg kena dua biji bagai . serius perid :( tp nk bt mcm mna , nk sihat pnya pasal kan . dokter hnya ckp , yg aku ad pluang untuk hidup if aku jaga kesihatan dengan baikk :') hm mcm mana lha kalau aku pergi kan ? adik aku MEIY , bosan lahh dh tkde siapa nk ajak nganjeng :) HAHA ! takpe , maybe satu hari nanti , ada pengganti nya :') serius aku taknak kehilangan kengkawan aku yg lain :( bg aku korang lha pelengkap hidup aku wehh . hm aku mohon sgt korg jaga diri :( aku dh tkde nanti , jgn lah mcmmcm hal plk korg bt kan :'D aku hidup balekk nanti . HAHA ! dokter ckp aku selalu tekanan mendalam :( punca dia semua dtg dr situu , tp knp org lain tekanan smpi nk mati tk kena :( ohshitt ~ hm okay aku terima semuanya dgn hati terbuka :') maybe ni memang takdir aku rightt ? sabar dan terus jalani hidup seperti biasa ~ tp aku still steady mcm dulu ;) serius aku sayangg korang gila :( hm if aku takde nanti , aku nak korang semua JAGA DIRI weh ~ and paling penting , JAGA KESIHATAN :) tautau , paling penting sekali ! JANGAN LUPA AKU ~ if korg lupa aku , aku jd hantu , kacau korg :p HAHA ! doa kan aku utk dpt sihat kembali mcm dulu weh . kalau bolehh aku nk gelak tawa sama korang smpai bilabila :') tak sanggup weh takde korangg . last words ! ILOVEYOUFRIENDS ~ aku takkan lupa korang langsung walau sedetik pon :) kecuali jika aku dh mati . hm , hanya Tuhan je yang tahu mcm mana perasaan aku skrg ni :') betapa berat nya aku nk menanggung semua ni . and lagilagi aku nak tggu saat akhir yg sebenar :') Astarfirullah'alazim ~ thanks again to all , thanks supported me :) ILOVEYOU ~

OFFICIALLY NURSYAFIKAH BINTI AZAHARI :)

No comments:

Post a Comment