Monday 30 July 2012

HATI SENANG :D

ehemehem . assalamualaikum kengkawan semua ;D *LambaiTangan 
okay tengkiyukkk ingin masukk cerobohh untukk bace apa y aku nak update niyh :D okayokay . korang ado bace takk ceritakk y dekat bawahh tuu . y tajuk dea CRUSH tuuuuu :D k aku nak ceritakk pasal dea lha ni . weeeeeeee ~ nmpakk takk y tittle akuuu HATI SENANG memey senang lha nokkkkkk :D k aku dengan dea makin rapat wokkkk . astaga , tak sangkaa wea :'> aku jujur dengan dea y aku suka dea dohhhh :p first masa nak bgtahu tu memang bedebar . sebap takud y dea akn cuba hindarkan diri dea untuk taknak bekawan dengan aku lagik kan . sumpah takud lha weh . masa aku nak tekan SENT tu -.- ya Astaga . Tuhan jea tahu macam mana perasaan aku weh masa tuuu . memang berdoa hambus kiri kanan lha kan :) . hahaha . lepas aku dh sent tuuuu . tggu dea reply pon ajakk begaduh jgkkkk -.- bepeluhh sana sini aku menunggu :p akhir nya dea reply . dea tekejutt . and dea pon cakapp tak sangka semua ni :) dea terima y dea jadik CRUSH akuuu :p hahaha , suka hati aku bokkkkkk XD siapa tk suka kan ? bukan senangg lha woiii :) . and selepas aku jujur , aku dengan dea makin rapat lha . rasa bersyukur sangatt :'> tak sangka makin rapatt dengan dea . tiap hari text dengan dea :) and kekadang dea suka main stop macamtu jea . hahaha :D tapi sokay lha . asalkan dpt text . terubat jgkk rindu ni bokkkkk XP teringin nak jumpa dea . tapi tu lha , dea cakap dea tk besedia lagikk . samalha dengan akuuuu . masih tk besedia jgkkkk . aku ajakk tuuu , ajak ajak ayam jea :p hahaha , harap raya ni aku dapat jumpa lha dea kan kan :D amin ~ kekadang hati ni tk tahan dhh nak menipuu :) bila dh jumpa jalan dea . terus kan dengan hati terbuka dan tenangg :) . if aku dengan dea ado jodohh nya . alhamdulillah ~ if takkkk , aku dh besedia lha nak lepas kan mamat sepett tuuuu ;) . hahaha , aku pasrahh kalau dea bukan jodohh aku . walaupun dh rasa sayang kan :D auwmmm , insyaAllah tkde papea lha kan kan . hehew . hidup ku warna warni pabila dea di sisi kuuu :p whoaaaaaa , jngan berangan lha gondoll -.- baru kawan kott . haha , 
weh apis , aku dh sayang kau dohhhh XD tiap hari aku rindu kau wehhh . kau pun tahu kan :) aku tk bleh dohhh kalau sehari tk textt dengan kauuu . tangan ni tk habes nakkk taip sent dekat kau :'/ nmpakk tk aku tk bolehh bejauhh sikid dari kauuuu :'> sebap kita dhh memang jauhh ohhhh :'> if kau nakk tahuuu , if kita kawan sampaii bilabila . ada rezeki , tahun depan aku pindah kg masukk asrama sana :D blehh lha kita datingg :p hahaha , insyaAllah lha :) . baru dlm rancangann . hehew . if kau bace semua ni tak tahu lha kan :p hahaha , weh MUHAMMAD HAFIZ BIN BAHARUDIN aku sayang kau lha sepettt :p kdiammm ! hahaha , okay lha . sampai sini jea kotttt XD thanks readd :) kbye .

No comments:

Post a Comment